Moja lista blogów

poniedziałek, 8 lipca 2013

Bohaterowie.


 
Melanii Bostyli (Maey)- 19 lat ; zagubiona dziewczyna w świecie narkotyków , alkoholu, sztucznych przyjaciół. Po śmierci mamy starała się unikać rozczuleń i miłości. Chciała udawać twardą, nie zdając sobie sprawy, że ktoś całkiem inny będzie umiał rozbić tę zasłonę.
 
 
Harry & Jade Styles - <21, 22 lat> młode małżeństwo. Nie koniecznie udane. Oboje wymagali od siebie czego innego, ale mimo wszystko dziewczyna stara się walczyć o miłość ukochanego. Co zmieni się gdy prócz nich pojawi się ktoś całkiem obcy?
 
 
Louis &  Eleaonr Tomlinson <24 , 23 lat > małżeństwo wprost idealne. Pełne miłości ,ale i małżeńskich sprzeczek i niezgodności. W ostatnim czasie przeprowzdzili się do nowego mieszkania.
Jak poradzą sobie na nowym gruncie.
 
 
Liam Payne & Danielle Peazer <21 , 26 lat> - para najbardziej uroczych osób. Niestety nie układa się im najlepiej, Liam nadal nie może zdecydować się na oświadczyny. Dziewczyna ,aby zapomnieć oddaje się pasji i pracy jaką dla niej jest Taniec, a dla chłopaka muzyka.
 
 
Zayn Malik & Perrie Edwards <21 , 21 lat> - przyjaciółka Jade i przyjaciel Harrego, którzy od dłuższego czasu tworzą parę zakochanych ludzi. Udany związek, pełen wymagań i poświęceń.
 
 
Niall Horan & Sonia Tores <21 lat , 19 lat> - młoda para ,tyle co się poznali, a już się zakochali w sobie. Nie wyobrażają sobie życia bez siebie.
 
 
 
 
 
 
***
Hejcia. Macie bohaterów. Przepraszam,że niektóre zdjęcia nie są prawdzwe, ale nie ma innych,ale pasują idelnie do opowiadania. Kocham pozdrawiam. Liczę na komentarze.

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie! Chętnie poczytam xx Informuj mnie o rozdziałach! TT;@Suzieee_xx Buziaki-Suzie xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie bym chciała poczytać dalszą część! Możesz mi Tweetnąć kiedy napiszesz nowy rozdział :D @UlaTWFamily

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni bohaterowie, już mnie zaciekawiłaś. Na pewno wpadnę i z przyjemnością przeczytam historię Melanii <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się ciekawie. ! możesz informować mnie na tt o nowych? xx
    @alekslloyd

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada sie świetniee .
    napisz do mnie kiedy bedzie nowy rozdział . dzieki .
    @mosieqq_lool

    OdpowiedzUsuń